درباره ما
شرکت بازرگانی برق و صنعت محمدی
شرکت بازرگانی برق و صنعت محمدی به عنوان ارائه دهنده الزامات و محصولات برقی و با تمرکز بر ارائه محصولات با کیفیت و ایمن شروع به کار کرد. در زمان شروع فعالیت، همکاری همه جانبه ای با برندهایی همچون لدونس، فیلیپس، میت و غیره برای واردات محصولات آنها، ایجاد شد. شرکت بازرگانی برق و صنعت محمدی بعد از جابجایی از مشهد به تهران، به عنوان تنها نمایندگی کابل ابهر در ایران واقع در بازار لاله زار تهران شناخته شده است. کابل ابهر بزرگترین تولید کننده و تأمینکننده کابلهای برق با کیفیت در سطوح ولتاژی مختلف است که در طول سه دهه گذشته نوآوری، خلاقیت، یکپارچگی و مسئولیتپذیری را سرلوحه مسیر خود قرار دادهاست.
ما به عنوان شرکت بازرگانی برق و صنعت محمدی بر این باوریم:
چالشها و نیازهای صنایع، پیچیده و متنوع بوده و در عین حال صنایع به صورت مداوم در حال تغییر هستند؛ این موارد بر ما پوشیده نیست. بسیاری از همکاریهای ما جزو پروژههای ملی بوده و اثرات کارآمدی در توسعه، فناوری و ابعاد اقتصادی و اجتماعی داشته است. ما متعهد شدهایم تا آیندهای روشن برای خود و ایران عزیزمان رقم بزنیم. با توجه به آن که اهداف بزرگی را برای آیندهی خود در نظر گرفتهایم، هر روزه در حال بهبود کیفیت محصولات خود هستیم. ما اکنون در سرتاسر ایران به مشتریانمان خدمات ارائه می دهیم، و از اینکه بخشی از صنعت برق ایران هستیم، بسیار خوشحالیم. امیدواریم از محصولات ما به همان اندازه که ما از ارائه آنها به شما لذت میبریم لذت ببرید.
تاریخچه
بازرگانی محمدی از سال 1372 به عنوان دفتر فروش سیم و کابل مغان در استان خراسان شروع به فعالیت نمود و با فعالیت گسترده سهم قابل توجهی از بازار خراسان را در دست گرفت. ما در سال 1382 با هدف توزیع کالای برتر در مشهد به ثبت رسیدیم و با برقراری بیشتر، علاوه بر فعالیت های داخلی، فعالیت های صادراتی به بازارهای افغانستان و اسایا میانه را گسترش دادیم. هم اکنون نیز به عنوان تنها نماینده داخلی کابل ابهر مشغول به فعالیت هستیم.

ماموریت
- تامین و فروش محصولات با تکنولوژی روز دنیا
- برقراری ارتباط مداوم و موثر با مشتریان با هدف ارتقای رضایتمندی مشتریان
- مشاوره های تخصصی و فنی جهت انتخاب بهترین و مناسب ترین کالای موردنیاز مشتریان

چشم انداز
ما، شرکت بازرگانی برق و صنعت محمدی به عنوان تنها نماینده کابل ابهر در بازار لاله زار تهران، در تلاشیم تا به یکی از 10 شرکت برتر ایران و آسیای میانه به عنوان تامین کننده در صنعت ساختمان شناخته شویم.
خط مشی
ما با پیاده سازی و برقراری سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2008، به منظور ایجاد فرایند موثر و اثربخشی برای رسیدگی به شکایات مشتریان خود ISO10002:2004 و به منظور اندازه گیری و پایش رضایت مشتریان ISO10004:2010 را در راس اهداف خود قرار داده و با پیاده سازی این سیستم ها و اجرای آنها در جهت ارائه خدمات با کیفیت و رعایت اصل مشتری مداری و استقلال، درستکاری و بی طرفی در رسیدگی به نظرات و شکایات مشتریان، خود را متعهد به رعایت موارد زیر جهت دستیابی به اهداف کیفی می نماید:
-تمرکز جهت افزایش فروش در مناطق جغرافیایی مشخص شده
-افزایش ارتباطات با مشتریان از طریق ایجاد شبکه های مجازی
-ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان سازمان
