info@meit.ir

شرکت سیم و کابل ابهر در سال 1992 (مصادف با 1371 هجری شمسی)، تأسیس شد. این مجموعه بیش از 30 سال است که به صنایع فعالی در ایران و سراسر جهان خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد. در ابتدا این مجموعه با مدیریت زنده یاد مهندس محمد حسین کلاهی فعالیت خود را آغاز کرد و هر روز بیش از پیش در پروژه‌های ویژه ملی درخشید؛ از سال 1384 مدیریت این مجموعه تغییر کرد و همچنان مسیر موفقیت را طی می‌کند. بعد از مرحوم کلاهی فرزند ایشان مهندس علیرضا کلاهی به عنوان سهامدار عمده در شرکت کابل ابهر حضور دارد.

امروزه ما بزرگترین تولید کننده و تأمین‌کننده کابل‌های برق با کیفیت در سطوح ولتاژی مختلف، هستیم. در طول سه دهه گذشته نوآوری، خلاقیت، یکپارچگی و مسئولیت‌پذیری را سرلوحه مسیر خود قرار داده‌ایم تا همراه و هم قدم در پیشرفت پروژه‌های برجسته صنایع مختلف در ایران و در سطح بین المللی باشیم، در این راستا کابل ابهر توانست اولین تولید کننده کابل فشار قوی و فوق فشار قوی 132،230،400 کیلوولت و  کابل‌های تخصصی در ایران باشد.

آزمایشگاه سیم و کابل ابهر: پیشرفته ترین آزمایشگاه خاورمیانه

مجموعه بزرگ کابل ابهر دارای یکی از پیشرفته‌ترین آزمایشگاه‌های صنایع برق در خاورمیانه است که توانایی انجام آزمایشات تا 2800 کیلو ولت را دارد. این آزمایشگاه در بخش تضمین کیفیت شامل قسمت‌های زیر است:

  • سه مرکز آزمایشگاه کابل فشار قوی و فوق فشار قوی (EHV & HV) در بخش تضمین کیفیت
  • آزمایشات الکتریکی با ولتاژ پایین
  • آزمایشگاه عملکرد آتش بر روی  انواع کابل
  • چرخه حرارت و آزمایش تخلیه جزئی
  • بخش آزمایش فیزیکی بر روی کابل
  • تجزیه و تحلیل شیمیایی و پلیمری کابل‌های تولید شده

محصولات سیم و کابل ابهر

کابل ابهر بیش از 30 سال است که در صنایع مختلف ایران و در سراسر جهان فعالیت دارد. امروز ما بزرگترین تولید کننده و تامین کننده کابل‌های با کیفیت، با ولتاژ بالا در ایران هستیم. در طول سه دهه گذشته، به دلیل موفقیت، نوآوری و تاثیرگذاری، شهرت و اعتبار بسیار بالایی به دست آورده‌ایم. کابل‌های ما به طور مداوم برای استفاده در پروژه‌های برجسته هم در ایران و هم در سطح بین المللی انتخاب می‌شوند. همچنین سیم و کابل ابهر به تولید محصولات دانش بنیان (سیم و کابل دانش بنیان) نیز مشغول است.

کارخانه سیم و کابل ابهر
منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.