info@meit.ir

کابل کشی ساختمان از فعالیت های ثابت در تمام پروژه های ساخت و ساز، اعم از مسکونی و تجاری است. همه ساختمان ها برای انتقال انرژی و جریان برق به سیم و کابل نیاز دارند و فرایند های سیم کشی را برای استفاده از برق در ساختمان استفاده می کنند. اهمیت کابل کشی استاندارد و صحیح در سال های اخیر بیش از قبل پررنگ شده است؛ چرا که عدم رعایت سیم کشی اصولی و استاندارد موجب ایجاد خطرات مایل و جانی بسیاری شده است. یکی از نکات مهم استفاده از کابل ایمن و افراد حرفه ای در زمینه کابل کشی ساختمان است.

در حال حاضر برندها و مدل های بسیاری سیم و کابل های برق در بازار وجود دارد؛ اما به دلیل وجود زیاد سیم وکابل های تقلبی، تشخیص اصل بودن کابل ها بسیار مهم است. استفاده از کابل های غیر استاندارد و بی کیفیت موجب می شود که خطراتی مانند آتش سوزی، سوختن دستگاه های برقی و خطرات جانی در کمین باشد. نکته قابل توجه این است که برای هر بخش از سیم کشی ساختمان های مختلف نوع خاصی از سیم و کابل استفاده می شود. از اینرو انتخاب مناسب ترین سیم موجب کاهش هزینه های بعد از آن و کاهش خطرات خواهد شد.

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.