info@meit.ir

در خانه، ساختمان، شرکت و کارخانه ای و تمام اجزای در این دنیای مدرن به نوعی به برق و جریان الکتریسیته وابستگی زیادی دارند و موجب شده است که به نیرو محرکه در دنیای امروز تبدیل شود. سیم و کابل به مثابه رگ های حیاتی در مسیر پیشرفت و توسعه جامعه عمل می کنند. در این میان بسیاری از کارخانجات و تولیدی هایی با برندهای متنوعی اقدام به تولید و ساخت انواع سیم و کابل در دسته های متنوعی کرده اند. این رقابت تنگاتنگ موجب شده است سطوح کیفی متفاوتی در بازار موجود شده باشند و انتخاب برای بسیاری سخت شده باشند. چه بسا که این تنوع موجب وجود محصولات تقلبی و غیراستاندارد نیز شده است. شناخت بهترین برند سیم برق ساختمان می تواند به انتخاب بهتر و هوشمندانه تر شما کمک کند. تا انتها همراه ما باشید.

بهترین برند سیم و کابل ساختمانی چه ویژگی هایی دارد؟

سیم و کابل ساختمانی کابل ابهر

اولین و محبوب‌ترین تولید‌کننده کابل‌های فشار قوی در ایران کابل‌سازی ابهر است. این مجتمع تولیدی در سال ۱۳۸۵ با اهدف تولید انواع سیم و کابل و لامپ کم مصرف، لوله و داکت برق در شهرستان ابهر تأسیس شد. بعداً با ارتقای کیفیت محصولات تولیدی خود اقدام به صادرات محصولات خود به کشور‌های عراق، افغانستان و ارمنستان نمود. این برند در بازار‌های داخلی نیز می‌درخشد و موفق به اخذ استاندارد‌های ISO 9001 , 14000 شده است.

انواع محصولات سیم و کابل ساختمانی ابهر

  • سیم و کابل کم دود و بدون هالوژن
  • سیم و کابل مقاوم در برابر حریق

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.